Hejhej,
Jag planerar att bygga en lättviktig mikrohusbil och planen är att använda trä och plank som är lätta och tål vikten av 2 vuxna och ett barn.(Säng)
Jag har ingen aning om vilken typ av trä som skulle vara bättre.
 
Oj, här har tanken spunnit iväg fort! Det beror väl helt på var i bilen som sängen ska vara, som beror på vilken bil du tänkt dig och hur den ska inredas. Har du letat efter något campervan-forum? Nog för att byggahus är kunnigt på många områden så finns det nog fler med samma frågor på andra forum!
 
  • Gilla
matthew2024
  • Laddar…
F fredrik.johansson skrev:
Oj, här har tanken spunnit iväg fort! Det beror väl helt på var i bilen som sängen ska vara, som beror på vilken bil du tänkt dig och hur den ska inredas. Har du letat efter något campervan-forum? Nog för att byggahus är kunnigt på många områden så finns det nog fler med samma frågor på andra forum!
Tack! Jag ska kolla upp det i andra forum också. Det är en 2015 Citreön berlingo
 
Oj, spännande! Det är ingen stor bil precis. Vilka funktioner ska du få plats med i bilen? Vad är det för aktiviteter ni ska ha den till? Det blir ju mycket stuvande av prylar om man ska få plats med lite packning också, speciellt med barn också.
Jag har åkt en del husbil med familjen, men en Berlingo är ju något helt annat…
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.