Hej,
En del länkar går inte att klicka på med mitten musknappen för att öppna i nytt fönster, detta beror på att de inte är anchors utan divar som man sedan med javascript ser till att de öppnar rätt länk.

Kan ni inte fixa detta med anchors istället så att webbläsaren kan utnyttja alla sina funktioner. Exempel är insperationssidan med bilder
 
Jag har bett Flommy kolla på om det går att fixa.
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Grymt!
 
Hur har det gått med denna?

edit: Lösningen är alltså att göra om diven med javascript till en vanlig anchor, då kan man klicka på den med mittenknappen för att öppna i nytt fönster
 
AndersMalmgren skrev:
Hur har det gått med denna?

edit: Lösningen är alltså att göra om diven med javascript till en vanlig anchor, då kan man klicka på den med mittenknappen för att öppna i nytt fönster
Nu ska det gå att mittenklicka på musen för att öppna i ett nytt fönster på https://www.byggahus.se/inspiration/. Jag har inte kunnat testat själv eftersom jag inte har tillgång till något annat än en sån där vit apple magic mus (och den har ingen mittenknapp vad jag vet) så bekräfta gärna att det funkar som det ska.
 
Funkar fint, tack så mycket, spar massor med tid om man vill klicka runt bland folks bilder :D
Hur klarar du dig med bara en knapp :D
 
AndersMalmgren skrev:
Funkar fint, tack så mycket, spar massor med tid om man vill klicka runt bland folks bilder :D
Va bra!

AndersMalmgren skrev:
Hur klarar du dig med bara en knapp :D
Det går bra. Jag är en enkel man med enkla vanor. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.