Har lagt ut långpasset och det verkar vara fråga om en rejäl rygg nära dörren där det nästan blir 1,5 cm mellan pass och golv. Eller 7 mm på var sida beroende på hur man ser det.
Det känns alldeles för omständigt att flytspackla hela rummet. Det är spånskiva under så jag tänkte se om jag kunde slipa ner ryggen lite grann.
Några andra tips?
Kan man kanske skära ut en bit masonit och spika fast och på det sätter bygga lite grann?

Under klickgolvet har jag foam. Får man lägga 2-3 lager foam eller gäller det bara lumppapp?
Tacksam för lite hjälp:)
 
Jag kan prova svara själv:) En rygg med 1,5 är stor! Men jag försökte bygga upp den med 2-3 lager foam och papp. Golvet blevt helt ok men det går att hitta lite ojämnheter om man anstränger sig.
Har nu kollat runt med här att lägga flera lager foam på en liten yta och lika många säger att det är ok som det finns de som säger att så får man inte göra.
Så jag tror inte att det är ngt problem på en liten yta men det kan ju visa sig att golvet sen sätter sig lite och att jag måste lägga om det vid dörröppning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.