A
Hej,

Vill ha ett tips på en bra station för att ladda telefoner.
Den ska vara i en uthyrningsstuga så gärna någonting där sladdarna inte råkar följa med hyresgästen hem.

Hittar inget vettigt. Önskar tips.
 
A Anders99999999 skrev:
.
Hej,Alla med en mobil har väl egen laddare med sig när man reser?
 
A
D Dilato skrev:
Alla med en mobil har väl egen laddare med sig när man reser?
Ja, det har dem.

Det hade varit snyggt men en central station. De jag har tittat på är jag rädd att kablarna kommer försvinna..

Funderar på att byta vissa eluttag i ex. köket till sådana med USB-uttag. Men då vill jag att kablarna ska stanna kvar på något sätt.
 
A Anders99999999 skrev:
Det hade varit snyggt men en central station. De jag har tittat på är jag rädd att kablarna kommer försvinna..

Funderar på att byta vissa eluttag i ex. köket till sådana med USB-uttag. Men då vill jag att kablarna ska stanna kvar på något sätt.
Ingen kommer att behöva det du vill utföra.
Det behövs minst tre olika laddkablar för olika telefoner: MicroUSB, USB-C och Lightning.
Detta är grejer som folk har med sig, inget du behöver stå för så länge det finns tillräckligt med eluttag att koppla laddaren i.

Eluttag med inbyggd usb stöder oftast inte snabbladdning, så då vill man ändå använda sin egen laddare.

Alltså, detta är min egen uppfattning.
 
Unikt namn
Varför vill du installera en central laddningsstation?
Kommer inte de flesta ändå vilja ladda i närheten av sängen när de sover, med sin egen snabbladdare?

Visst kan det va nice med en extrakabel om man råkat glömma att ta med en. Men det brukar ju inte vara ett enormt problem om man är ett par stycken i sällskapet.
 
A
Ja, jag ger upp. Tänkte det vore lyxigt med lite kablar där man kan ladda sin mobil, centralt i huset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.