Hej
Söker låddämpare kompatibel med IKEAs gamla kök RATIONELL. Pratat med IKEA och de har ingen lösning.
 
  • Metallisk skena för kökslåda från IKEAs RATIONELL-serie monterad på en vit vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Conny Jartelius
  • Laddar…
Hej! Vi har en variant av låddämpare till Rationell. Bifogar bild på hur de ser ut. Är det något sånt du söker?
 
  • Två svarta låddämpare märkta RATIONELL i förpackning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nynnelie Nynnelie skrev:
Hej! Vi har en variant av låddämpare till Rationell. Bifogar bild på hur de ser ut. Är det något sånt du söker?
Hej,
Ja exakt dem! Kan jag få köpa?
 
K kullerskalle skrev:
Hej,
Ja exakt dem! Kan jag få köpa?
Absolut! Vi har 5 paket (med 2 i varje som på bilden).
Bara glad att de kommer till användning, så i så fall bara för portot för att skicka dem:)
 
Nynnelie Nynnelie skrev:
Absolut! Vi har 5 paket (med 2 i varje som på bilden).
Bara glad att de kommer till användning, så i så fall bara för portot för att skicka dem:)
Tack vad snällt! Vi kanske kan synka adress och betalning i personligt meddelande här på forumet? Eller så nås jag på 0737845834 om du vill skicka ett sms. Verkligen uppskattat! /Philip
 
Nynnelie Nynnelie skrev:
Hej! Vi har en variant av låddämpare till Rationell. Bifogar bild på hur de ser ut. Är det något sånt du söker?
Blev det affär?
 
Jag ställer samma fråga... Med förhoppning om att dem annars blivit liggandes?
 
Det blev affär. Men gör en bevakning på facebook marketplace o blocket. Det kommer upp låddämpare med jämna mellanrum.
 
  • Gilla
Stickan.m och 1 till
  • Laddar…
K kullerskalle skrev:
Hej
Söker låddämpare kompatibel med IKEAs gamla kök RATIONELL. Pratat med IKEA och de har ingen lösning.
Hej
Behöver du fortfarande låddämpare så har jag 4 förpackningar som dök upp i en flyttlådor. Hör av dig på min mail om du är intresserad. syrran63@live.se // Lena
 
S syrran63 skrev:
Hej
Behöver du fortfarande låddämpare så har jag 4 förpackningar som dök upp i en flyttlådor. Hör av dig på min mail om du är intresserad. syrran63@live.se // Lena
Jag är annars intresserad. Tog mig friheten att dra iväg ett mail. / Niklas
 
Någon mer som har dämpare? Mina lådor smäller som bara den
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.