Är det någon mer än jag som inte lyckas få upp bilder via telefon?
 
Test
Verkar funka...


uploadfromtaptalk1360159858693.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sent from my Blade using Byggahus
 
Det fungerade för mig iaf :) Kan du beskriva lite mer hur du gör? Använder du hemsidan eller någon av apparna? Och i såfall, tapatalk eller byggahus?
 
Byggahus appen, lättare att få med bilder än hemsidan. Bara skriva sitt inlägg och sedan välja kameran, så får man välja från galleri eller ta en bild direkt.
 
Johan mlg Karlsson skrev:
Det fungerade för mig iaf :) Kan du beskriva lite mer hur du gör? Använder du hemsidan eller någon av apparna? Och i såfall, tapatalk eller byggahus?
Använder byggahusappen..

Det är rätt konstigt, ibland står det att jag inte är inloggad eller har rättigheter att lägga upp bilder. Ibland laddar den bilden men den dyker inte upp när man ska "inline" bilden.


Segge skrev:
Byggahus appen, lättare att få med bilder än hemsidan. Bara skriva sitt inlägg och sedan välja kameran, så får man välja från galleri eller ta en bild direkt.
Har laddat upp en hel del bilder tidigare, så är väl förtrogen med processen!


Kan även tillägga att jag har provat starta om, rensa cacheminnet, installera om, startat om telefon. Men inget har hjälpt..
 
Nu har jag samma problem.. Nån som har en lösning?
 
Sitter ni med 3G-uppkoppling? Och isf, hur snabbt går det?

Vad är exakta felmeddelandet ni får?

Vilka bilder gäller det? Kan ni maila dom till mig på johan snabela byggahus punkt se så kan jag se ifall det är något fel på filerna?
 
Jag har provat både me 3g o wifi men inget funkar.

De står att man inte är inloggad eller authorized för o ladda upp filer.


Verkar vara fler som har problemet
 
Nu stod de att jag är not logged in eller inte har permission för o göra de här. Kort därefter kom de upp en skylt till där de stod att de inte gick att ansluta till forumet
 
Mattsson86 skrev:
Nu stod de att jag är not logged in eller inte har permission för o göra de här. Kort därefter kom de upp en skylt till där de stod att de inte gick att ansluta till forumet
Precis samma fenomen för mig!
 
Samma här också. Ansluten via wifi till adsl, inga ändringar på konfigurationen senaste året. Jag som tyckte det var så smidigt att ladda upp bilder via appen. Det var igår nu när jag provar så får jag fram bilden och det ser ut som att jag ska bekräfta men det ända jag ser är bilden och en stor "avbryt" knapp.
 
Redigerat:
Ingen som har en lösning ännu?
 
När ajg väljer bild i appen så händer det inte mycket, det står bara avbryt under bilden!?
 
jkarlberg skrev:
När ajg väljer bild i appen så händer det inte mycket, det står bara avbryt under bilden!?
Precis så blir det för mig också.
 
Segge skrev:
Precis så blir det för mig också.
uploadfromtaptalk1361139298956.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Spenderade 20 svenska riksdaler på tapatalk egna app, då fungerar det! Alltså byggahusappen som är den felande länken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.