Vilka leverantörer erbjuder vitvaror med inbyggd ismaskin och elle kaffebryggare?

Har sett att LG har mycket snygg lösning för ca 20 000 kr. Någon annan som har några tips?

MVH
Magnus
 
Har pratat med en del i branschen och de säger att ismaskin egentligen är bäst för de som använder VÄLDIGT mycket is - annars är det inte riktigt hygieniskt att använda anläggningen. Har tittat runt en del och väljer Du det alternativet ta den då i svart - för vitt ser otroligt fult ut efter en mkt kort tid.
Sedan kan man ju argumentera om inbyggd kaffebryggare tillhör Livets väsentligheter.
:D
 
Glöm inte att dessutom kolla vatten och avlopp. Kolla dessutom att måtten (där framförallt djup sällan passar).

 
Om sommarvärmen blir outhärdlig kommer du att tacka gudarna att du valde ett skåp med ismaskin. Att ta sig ett glas krossad is när svetten lackar på är helt underbart. Visst kan man ta sig ett glas vatten i kranen men om du funderar på formatet side-byside så välj INTE bort is och vattenfaciliteterna. Kan rekommendera Siemens som har tre fina skåp. Tänk dock på att måtten är lite udda.

Ha en varm och skön sommar.
 
Jag skulle vända mej till någon som inte kan något annat än Side by side........Kolla in AMANA, dom är gamla i gemet när det gäller den typen av skåp. Dom är inte billigast, men det är väl inte alltid priset som avgör. ;)Det är ju trots allt jenkarna som har kommit med trenden, eller.....
 
Okej alla ismaskin freak & icke freak. Släng upp era argument för och emot ismaskin.

Läste om att man inte ska välja vit. Då menas det själva insatsen va´? Okey, mer då??

Såg i ett reklamutskick om en ismaskin kyl/frys för 14.000:- Var det Elgiganten tro?? Finns det billigare?

Mvh
 
Hur ofta kommer man (realistiskt) att använda den kontra investeringskostnaden (inkl all VS och anpassning av övrigt kök) och hur praktisk den är i övrigt (som kyl/frys)? Det var vad som fick mig att backa då jag gjorde om vårt senaste kök. (Däremot är imp-faktorn klart hög ...)
 
Hur ofta man använder en ismaskin är nog mycket vana, vi har haft det tidigare i ett annat hus och till middag drack vi inget annat är isvatten. Underbart var det. Men faktiskt inget jag direkt saknar nu...

Fast imp-faktorn väger ju tungt.
 
Vi hade ismaskin i vårt första hus men jag tyckte att den tog alldeles för storplats från frysen, blev på tok för lite utrymme kvar för att motivera flera såna köp !
Men coolt var det ! Vi hade det 1994 så det var rätt nytt då! :)

Mvh Kicki
 
Borde man inte kunna få en separat ismaskin och kyl/frys för samma pris som en integrerad lösning? Det tycker jag skulle vara en bättre lösning.
 
Tänk på att en kyl och frys med ismaskin måste stå ganska nära vatten och avlopp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.