Jag ska få mitt badrum renoverat vad det lider, men har inte ens börjat ta in offerter. Jag har fastnat vid denna möbel. http://www.bauhaus.se/camargue-icaria-badrumsmobel-13267.html som är nedsatt just nu. Är Camargue ok kvalitet? Gissat att det sitter rör/kopplingar under handfatet, är det något som vvs-personen jobbar med frivilligt? Vet ju vad de tycker om exv ikeas blandare. :)

Kan man räkna med att alla blandare passar till?

Är det korkat att, som novis med tummen mitt i handen, börja köpa nedsatta produkter innan kontakt med hantverkare? När det gäller vanliga handfat, toaletter, blandare har jag bättre koll på vilka märken som är bra. Kommer ev köpa lite i taget vid bra priser, om jag vågar. Vet inte riktigt allt man ska ha koll på. tex avstånd mellan utanpåliggande rör till badkarsblandare. Jag utgår ifrån att det är mycket som jag inte vet som kan gå fel. :p
 
Bumpar en gammal tråd med samma fundering. Hur står sig Carmague jämfört med IKEA?

Kikar på lite olika modeller och tycker att funktionaliteten verkar bättre på spegelskåp samt att handfatet är bättre utformat på ett Carmague-set, men hur är de badrumsmöblerna efter något års användning? Någon som har Carmague och kan ge ett utlåtande?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.