Tar gärna emot en digital okulärbesiktning ,,:)
Finn avfuktare som årligen servas av Anticimax utan anmärkningar. Hur tycker ni det ser ut ?
 
  • Grundutrymme med balkar, pelare av betongblock, och en årligen servad avfuktare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vy under en byggnads konstruktion som visar en avfuktare och stenfundament med träbjälkar och isolering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Krypgrund med plastöverdrag, träbjälkar och blockstensvägg, väl underhållet och rent, med en ljusstråle som lyser in.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tycker den ser frisk ut. Härligt att se att det inte är massa saker där nere!
 
AndreasLarsson89 AndreasLarsson89 skrev:
Tycker den ser frisk ut. Härligt att se att det inte är massa saker där nere!
Hej Andreas tack för ditt svar. Stödmuren ligger på berg så håller vi fukten borta framöver känns det som en stabil grund :)! Vad syftar du på med massa saker ?
 
N Nybörjare86 skrev:
Hej Andreas tack för ditt svar. Stödmuren ligger på berg så håller vi fukten borta framöver känns det som en stabil grund :)! Vad syftar du på med massa saker ?
Många brukar ha utrymmet som förvaring
 
AndreasLarsson89 AndreasLarsson89 skrev:
Många brukar ha utrymmet som förvaring
Jaha hahaha det kände jag faktiskt inte till :D Nä där finna det nog bara en och annan spindel :D
 
Hade problem med min krypgrund efter tillbyggnation 2001 men spruta på fungicid och installerade sedan en undertrycksfläkt så nu häller sig luftfuktigheten på 65
 
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Hade problem med min krypgrund efter tillbyggnation 2001 men spruta på fungicid och installerade sedan en undertrycksfläkt så nu häller sig luftfuktigheten på 65
Vi har byggt till en inglsad altan där 3 av 4 bärstolpar är fästa på grundmurens utsida d.v.s Krypgrunden är oförändrad så jag hoppas det inte gör någon skada så vida huset inte "sätter sig" på grund av den ökade belastningen. Grundnmuren ligger visserligen på berg så hoppas de håller sig. Hur såg er tilllbygnad ut?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.