D
Något som gör att appen fungerar dåligt för mig (på android) är att raden där nere med Start-Senaste-Kolla- osv finns kvar när man skall skriva med klumpiga fingrar. Tangentbordet hamnar precis under denna rad. Varje tryckning på översta tangentraden innebär en 5% risk att man slungas bort från sitt inlägg och från tråden.
 
Prova att läsa och skriva på byggahusforumet i telefonens webbläsare istället för i appen. Det fungerar mycket bättre, tycker jag.
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
RoTe
Jag använder webbläsaren chrome istället, funkar perfekt!
 
D
Keiller Keiller skrev:
Prova att läsa och skriva på byggahusforumet i telefonens webbläsare istället för i appen. Det fungerar mycket bättre, tycker jag.
Tack, jag vet. Men vore bra om appen tänkt för ändamålet fungerade.
 
D datja skrev:
Varje tryckning på översta tangentraden innebär en 5% risk att man slungas bort från sitt inlägg och från tråden.
Jag förstår inte riktigt hur du menar. Kan du ladda upp en skärmdump? Så här ser det ut för mig.
 
  • Skärmdump av en diskussionstråd i ett forum med en begäran om att ladda upp en skärmdump.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag förstår inte riktigt hur du menar. Kan du ladda upp en skärmdump? Så här ser det ut för mig.
Så här. Ser du raden med snabblänkar precis ovanför tangentbordet?
 
  • Skärmdump som visar mobilappens gränssnitt med snabblänkar ovanför virtuellt tangentbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Nu ser jag. Så ser det inte ut för mig i iOS. Skriver upp på att göra-listan. Tack för feedback.
 
  • Gilla
datja
  • Laddar…
D
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Nu ser jag. Så ser det inte ut för mig i iOS. Skriver upp på att göra-listan. Tack för feedback.
Tack själv! Android här.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.