Någon som kan hjälpa mig och tala om hur jag kopplar ur diskmaskinen?
Slang till maskinen går under skåpet (i hålet) ner till vänster. Kontakten va en vanlig stickpropp som redan är urdragen.

Antar att den gråa boxen med blixt på ska skruvas av och att jag ska lyckas få den och slangen genom hålet och ut på nått sätt?
Likaså den smalare slangen som sitter fast i boxen och sen går till avloppsröret?
Men tar jag bort den smala så gissar jag på att det kommer läcka vatten där när jag sen spolar i kranen?
En annan maskin ska in vid senare tillfälle, behöver få bort maskinen tillfälligt för att lägga golv..

Nån som kan tala om steg för steg hur jag kopplar ur?
 
  • Diskhoens avlopp med anslutna slangar och en urdragen stickkontakt under ett skåp, rör och ledningar synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Anslutningar under skåp med elkontakt, avloppsrör och slangar för diskmaskin.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Röranslutningar under köksskåp med slangar kopplade till en diskmaskin och avloppsrör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kopplingen av en diskmaskins avloppsslang och vattenledning under ett köksskåp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En grå strömbrytare med en blixtsymbol kopplad till rör under en vask, med ospecificerat hål i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Under-sink plumbing with disconnected plug, hoses running through cabinet hole.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
Ryck dän allt som du skriver
Plastpåse, gummiband över pipen till avloppsslangen eller isoleringstape

3/4" blindm utter på tillloppsslangen gör säkerhets skull
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.