Hej alla hemmafixare!

Jag är helt ny på det här med hemmafix och behöver er hjälp. Jag är för närvarande inte på plats där jag behöver fixa, så jag kan inte skruva loss kranen eller något liknande.

Se bild.
Problemet är att jag har en gammal kran och jag skulle vilja koppla en duschslang till den för att få tillfällig duschmöjlighet under en renovering. Jag undrar vilka saker jag behöver köpa för att göra detta möjligt. Eftersom jag inte är på plats för tillfället skulle jag gärna vilja ha några köpgissningar så att jag slipper åka runt och leta.

Alla tips och idéer är välkomna! Tack på förhand för er hjälp!
 
  • Ett mätband mot en målad spackelspadel, otydlig bakgrund, arbetsmiljö, spackel och färgrester synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett smutsigt kranhuvud bredvid en tom handtvålspåse. Bakgrund av kakel och en tegelvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan du skruva ur och visa gängan
Fmm har iallafall 1mm gängstigning
 
  • Kromad kran, vit handfat, handkrämstube, kakelvägg, reflektion, ingen vattentillströmning, badrumsmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gult måttband på vit yta, visar centimeter, balanserar på grått objekt. Smutsigt och användt, inomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En oskarp bild på en behållare, eventuellt en färgburk, och en oidentifierbar föremål förgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
Rödeorm
  • Laddar…
A Alexn72 skrev:
Kan du skruva ur och visa gängan
Fmm har iallafall 1mm gängstigning
Det är de jag inte kan. Jag är inte på plats. Vill giss köpa olika varianter - vilka ska hag köpa?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.