Nu jämför du två riktigt bra varumärken och oavsett pris eller kvalitet kommer du alltid finna en sprängskiss för att i värsta fall finna reservdelar.
Vilka egenskaper är ni ute efter? Nu har jag inte läst i detalj på dina länkar men vissa kan erbjuda energisparläge och finjustering av maxtemp på varmvattnet t ex.

Bakom prislappen ligger mycket psykologi anser jag mellan rek pris, rabatterat pris och det som erbjuds "just nu".

Jag gick på kvalité och stort duschhuvud, tyvärr inte till samma pris som dig.

https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/duschpaket-oras-optima-rain-shower-160cc
 
P
Jo båda håller säkert bra kvalitet så det kanske kvittar. Enda kravet förutom att det ska vara märkesblandare är runt duschhuvud och cc 160.
FMM paketet har ju en lite hylla vilket kan vara bra att ha så det kanske blir den då.
 
En hylla utan extra borrhål är alltid välkommet..
 
P
En sak jag inte tänkte på med placeringen av belysningen var att duschhuvudet hamnar rakt under. Duschhörna med stort duschhuvud och justerbar handdusch monterad på vit kakelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Inte så kul att belysningen blev lite felplacerad. Skriver upp det på listan över allt som är bra att tänka på inför nybygge men som lätt glöms bort.
 
P
Ingen större fara. Tänker inte flytta den i alla fall. Var hos en bekant som fått badrummet renoverat av firma och de hade gjort samma miss men hans duschhuvud var ännu större och satt närmare taket.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.