Hurra !!! Imorgon startar Ikea sina köksveckor igen.
Så nu gäller det bara att bestämma sig för vilken planlösning som blir bäst ;).
 
Köpte vårt kök under denna kampanj.
Räkna dock inte med att du får tillbaka dina 1000 lappar på en gång.
De sade till mig att det kan ta upp till 3 veckor efter att köket leverarats.
Dvs man kunde inte använda de slantarna för att göra det där lilla extra.

Mvh
Johan
 
optimum
För oss tog det en vecka.
Fick 4000 tillbaka.
Kom väl till pass för alla tillbehör.
MEN, tar oftast längre att få ordning på köket än det tar för pengarna att komma.


mvh Roland
 
Inte för att det kanske är så svårt att bränna 4 papp på IKEA, men observera att dessa pengar får man inte använda till att handla saker som hör till köket. Så att spara lite smågrjjer till köket, typ handtag, diskställ mm och tro att man kan handla för pengar-man-fick-på-köksveckan går allltså inte.....

IKEA har tänkt till ;)
 
eric_l skrev:
Inte för att det kanske är så svårt att bränna 4 papp på IKEA, men observera att dessa pengar får man inte använda till att handla saker som hör till köket. Så att spara lite smågrjjer till köket, typ handtag, diskställ mm och tro att man kan handla för pengar-man-fick-på-köksveckan går allltså inte.....

IKEA har tänkt till ;)
Det är klart du får, du får änvända pengarna hur du vill.
Det fyller bara på ditt ikeakort med de tusenlappar du du får, sen kan du handla på kortet hur du vill.
 
NIX !

Vi fick inte handla en extra täcksida för dessa pengar.

Men de kanske har ändrat på detta. Vi köpte köket under köksveckorna i höstas
 
Ja, det kanske går en gräns vid stommar odyl.

Jag köpte alla mina tillbehör, som handtag, bänkbelysning osv. med mina extra tusenlappar. Inga som helst problem. Vare sig att göra av med pengarna eller att få igenom köpet med "family kortet".
 
Har man ett present kort på ikea så har man, det borde inte ha någon betydelse vad man köper.
Det var inte så att du ville utnyttja rabatten samtidigt som du köpte köket ?

Mvh
Johan Nilsson
 
Jag räknade ut vad jag skulle ha men utelämnade lite grejer så att det lagom skulle ge max tillbaka och sen kompletteringsköpte jag själv de borttagna sakerna efteråt och betalade då med ikeakortet som återbäringen lagts in på.
 
Jag trodde att kortet var knutet till ett konto på ikano banken, dvs det vanliga ikea kortet konverterades till ett bankkort då man fick återbäringen.
Det är ju meningen man skall kunna ha ikano banken som en vanlig bank.

Men nu spekulerar jag vilt.
Mvh
Johan N
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.