Har de slutat med det? För det brukade väl vara vår och höst om jag inte minns fel... Det kanske är utbytt mot "20% på vitvaror vid köp av kök för 10 000:-"? Dumma IKEA! Epoq däremot har 15% just nu ;).
 
Jag väntar jag med......Sniken som fan...
Känns surt å handla nu å sen blir det 10% veckan därpå.
 
'Tid är pengar..' ;)

Var inte IKEAs köksveckor så att man fick 1000:- att handla annat för, för varje 10000:- man handlade kök?

Eller körde dom 10% rabatt?
 
Som du skriver 1000:- att handla för för varje 10000:- man handlar kök för...
Men ska man vänta på det i månader så ryker ju hela familje förmögenheten, medans den lokala pizza bagaren köper nya guldkedjor och kromfälgar.
 
Du menar att själva vinsten äts upp........
 
Baron skrev:
Som du skriver 1000:- att handla för för varje 10000:- man handlar kök för...
Men ska man vänta på det i månader så ryker ju hela familje förmögenheten, medans den lokala pizza bagaren köper nya guldkedjor och kromfälgar.
Du kan få låna kokplattan och micron som vi haft i vardagsrummet i en dryg månad nu när ÄNTLIGEN vi kan börjar använda vårt kök.. ;)

Dafgårds 4ever!! :D
 
De har tryckt "...20% på vitvaror" i kökskatalogen för 2008, så jag tror det är det som gäller i år. Har svårt att tänka mig att de kör både 20% och 1000 KR / 10 000 KR. Men man vet ju aldrig...
 
Ja, hur är det 2015, har de köksveckor med 10% rabatt nuföritden?
DD
 
T
Daydreamer skrev:
Ja, hur är det 2015, har de köksveckor med 10% rabatt nuföritden?
DD
Sedan det nya IKEA-köket kom har det inte varit några köksveckor och kommer nog inte att återkomma dom närmaste åren!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.