Pratade med en bekant som jobbar på köksavdelningen i småland som då sa att köksveckorna inte kom förran till våren nästa gång. Samtidigt har jag suttit här och läst att andra har fått reda på att det ska komma åter runt vecka 40.

Någon som verkligen vet vad det är som gäller?!? :-/

Vi ska ju snart köpa kök, men det är kanske inte lönt att vänta till v 40 i såfall!
 
ska också köpa kök så om någon vet när köksveckorna infaller så vore det inte fel, rent logiskt borde de inte infalla nu precis efter IKEAS nya katalog
 
Är också i färd med att köpa nytt kök men har inte riktigt koll på vad köksveckorna innebär, är det mesta rabatterat, eller är det att man får lite payback per tusenlapp eller ngt dylikt?
 
Du får 1000 kr per spenderad 10 000 kr.
 
1000 på ett Familykort? Låter ju väldigt bra!
 
Jo men det är trist när man handlar för 28 000 kr ;D
Du får ju 1000 kr per 10 000 kr och inte under det.
 
Haha, snyggt IKEA...
 
var köksveckorna i februari.
 
Vecka 36 är det köksveckor på IKEA
/Micke
 
Micke: v 36 redan? :surprised:
Oj, då måste vi skynda oss att riva och bestämma oss!!!
 
Vi beställde vårat kök på köksveckorna i våras men vårat kök kom till nu vecka 30. Det var bara det att vi var tvugna att betala inom ett viss datum. Men allting har fungerat kanon.
 
Micke!

Hur har du fått reda på det? Känner du någon på IKEA eller har du frågat dom där?

Vill så gärna veta 100%, men jag får väl vänta lite till med att beställa fall i fall...

Tack ändå!
 
Köksveckor på IKEA i september! :)

Köksveckor hos Mobalpa i september (-20 %)! :)

(Hoppas fler kökstillverkare planerar liknande satsningar!) ;D
 
Marge II skrev:
Köksveckor på IKEA i september! :)

Köksveckor hos Mobalpa i september (-20 %)! :)

(Hoppas fler kökstillverkare planerar liknande satsningar!)  ;D
vissa kökstillverkare verkar ha "köksveckor" året runt, slänger ut 20% rabatt utan att man ens frågar efter det.

Tacka vet jag nettopriser........
 
"vissa kökstillverkare verkar ha "köksveckor" året runt, slänger ut 20% rabatt utan att man ens frågar efter det.

Tacka vet jag nettopriser........"
Kan inte annat än hålla med ;)

Marge II
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.