Vad bör man ha för fläkt i ett ytterhörn runt en murstock ! Det går två bänkskivor runt murstocken och på ena sidan blir det grill och gasolhäll och på andra bänkskivan så blir det en induktionshäll i hörnet på bänkskivan där dom båda möter varandra så då bör man ha en 900 fläkt över gasol och grill och en 600 över induktionshällen. Kan man då ha två takhängda utan att det att det ser konstigt ut eller finns det andra alternativ ?
 
Ingen som kan komma med något förslag ?
 
Hej RilleBMS,

jag förstår inte riktigt hur det ser ut. Kan du lägga upp en bild, så kan jag återkomma med förslag
 
här har du bild
 
  • IMG_0477.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej RilleBMS,

jag skulle köra en modell som är helt rak och finns i flera bredder. Du kan köra både frihängande eller vägghängd. Tror det kan bli riktigt snyggt. (Bara några förslagsbilder nedan från Fjäråskupan)

De märken jag skulle kolla på är Fjäråskupan eller Thermex som har modeller som finns i flera bredder.

PS. Köket ser ut att bli riktigt snyggt. Snygg häll från Husqvarna...

conturtakhangd.jpg

SetRatioSize940500-carat1.jpg
 
AnneFi
jag vet inte hur du ska lösa problemet utan att det ser märkligt ut...
min spontana tanke är att mura något som ser enhetligt ut runt murstocken och sedan fälla in fläktar i den.

Anledningen till att jag skrev är för att jag är sååå avundsjuk på dig som ens har plats till mer än ett ställe att laga mat på i ditt kök och önskar fler bilder.
älskar lantliga luckor och tegel!! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.