Hej ni,

Vi har byggt en enplansvilla i vinkel med öppen planlösning, och jag ville bara visa hur köket blev.
Är supernöjd att ha köket som en central plats att umgås och bara vistas i.

Eftersom arkitektens lösning inte var riktigt som jag tänkt mig, fick jag rita mina önskemål själv. Såsom fönster vid diskbänken och ett hörnskafferi. Jag ville även ha en köksö, och efter att frågat runt lite och fått tips om att det inte var praktiskt utan diskho, så innehåller köksön både spis, ho och arbetsyta där man kan arbeta "mot" rummet. Man behöver alltså aldrig känna sig bortskuffad när man står och rör i kastrullerna. :)

Jag skickade ett förslag till Bomankök i Avesta och vi fick jättebra respons från dom.

Mvh Madelene
 
  • Bygget 188.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bygget 214.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bygget 186.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bygget 212.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bygget 247.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt, tycker jag. Särskilt gillar jag hörnskafferiet och att man kan stå och diska med utsikt!
 
Farzan skrev:
Snyggt, tycker jag. Särskilt gillar jag hörnskafferiet och att man kan stå och diska med utsikt!
Ja, det är riktigt trevligt att se rådjuren knata förbi utanför fönstret. Och i skafferiet får man plats med mycket bråte. :)

//M
 
Hittade en bild till.!!
 
  • Bygget 224.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
MadeleneH skrev:
Ja, det är riktigt trevligt att se rådjuren knata förbi utanför fönstret. Och i skafferiet får man plats med mycket bråte. :)

//M

Se bara till att ha skjutjärnet redo när storbocken knatar förbi....:)

Dyngsnyggt btw....
 
Snyggt! Jag blir nyfiken på husets planlösning. Har du den lättillgänglig vore det kul att få se den!
 
Ella skrev:
Snyggt! Jag blir nyfiken på husets planlösning. Har du den lättillgänglig vore det kul att få se den!

Tack!

Jag har den på PDF men vet inte riktigt hur man får in den här på forumet.. Jag kan maila den annars!

Mvh Madelene
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.