Hej.

Har tittat på ett gammalt hus från trettiotalet på cirka 200 kvadrat fördelat på 2 våningar Tyvärr är huset utrustat med ett trångt duschutrymme men däremot 2 kök. Skulle det vara genomförbart att omvandla ett hyfsat rymligt kök på övervåningen till att sjysst badrum med jacuzzi och kanske bastu? Vad skulle kunna sätta käppar i hjulet?
 
Det är väl det bästa rummet att omvandla då du har både vatten och avlopp i rummet. Oavsett vilket rum du väljer att göra om kan det var läge att titta på hur konstruktionen ser ut, risken är att det är glest mellan reglarna och då kan det behövas lite ny konstruktion på det.
 
Tack för tipset. Tyvärr blir väl husköpet inte aktuellt då det visade det sig att huset kom med hyresgäst. Såna kan visst vara omöjliga att bli av med har jag förstått.
 
Sampa skrev:
Tack för tipset. Tyvärr blir väl husköpet inte aktuellt då det visade det sig att huset kom med hyresgäst. Såna kan visst vara omöjliga att bli av med har jag förstått.
Om du har för avsikt att byggaom/renovera huset så kan du nog säja upp hyresgästen... inte säker men kolla upp det.
 
När jag köpte ett litet hyreshus hade jag rätt att säga upp en hyresgäst eftersom jag skulle bo där själv.
Så vräk dom jävlarna bara :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.