Jag söker ett komplett kök från 60/70-talet. Det ska användas vid en filminspelning och sedan eventuellt slängas. Budgeten är begränsad och därför kan ingen större betalning erbjudas. Däremot kan vi montera ner och hämta köket på plats. Tag gärna om möjligt bilder på ert gamla kök.

/Andreas
 
Har ett grönt som ska ut till sommaren. Ligger tiden rätt så. Köket befinner sig i Stockholm.
/Dette
 
Hej!

Vi har ett kök som ska bort (Sthlm) så fort vi har bestämt hur det nya köket ska se ut i vår nya lägenhet (siktar på mars). Nu vet jag inte om det är nåt i stil med det du hade tänkt dig, men huset är iallafall från slutet på 50-talet/början på 60 (???).

Det är sprutlackerat rosa, på stommar från 50-talet tror jag.
Allt ska bort utom frysen+diskmaskinen. Bifogar foton, ber om ursäkt att bildkvalitén inte är det bästa!
 
  • kitchen_002.jpg
Hej
Har ett riktigt snickarbyggt kök från början av 1970-talet som nu skall ut. Luckorna är av furu och här är inget massonitskivor utan riktigt hantarbete. Skåpen är ramskåp med ytterligare en spel inuti. Bänkskiva brun laminat. Köket är rel stor. Det handlar om två fullhöga skåp, 4 väggskåp och 6 golvskå varav ett är ett hörnskåp (men allt står i ett litet kök på ung 14 kvadrat. Bilder kan e-mailas.
NUB
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.