Efter att till sist insett att jag aldrig kommer göra något med denna så säljes den til vad jag köpte den för 10 år sen + lite inflation 1500 kr, hämtas på plats. Den har 2 mindre tankar och har stora gummihjul och är byggd för att gå kontinuerligt så vitt jag vett med ventiler som släpper trycket när tankarna är fulla men innan jag köpte den var den förmodligen ombyggd, stod i en lagård kopplad till en extern stor tank med nån extern tryckkännare som slog av och på, inkommande sladd är avklippt men går att koppla på olika sätt i Y/D eller olika varianter , kan inte detta men den som är intesserad lär väl ha koll. Ej startad på mina 10 år som ägare så antingen är det ett bojsänke eller en extremt billig enorm kompressor. Vet inget mer om den annat den är från ca 1985

Nån gång till hösten skänker jag den eller skickar till skrot men vill du ha den så gäller ovan just nu
 
Jag har funderat lite och ändrat mig, den som vill ha en väldigt kraftfull kompressor får den gratis för avhämtning, den funkar antagligen men inget jag garanterar.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.