Finns det någon som byggt det huset och har bilder att visa på ett färdigt hus? tack på förhand!
 
Vi funderar på Pärlugglan och har haft samma fundering.
Vitvaruplaceringen är inget att fundera på, som standard ingår "vanlig spis",diskmaskin och kyl+frys. Detta är inget som går att ändra med mindre än att välja bort hela köksinredningen och sedan bygga köket själv efter övertagande.
Det finns ev. planer på att införa större vardagsrum och inbyggnadsugn som tillval men det är stört omöjligt att få någon på LB-hus att svara annat än att frågan diskuterats.
Storleken på kök och vardagsrum gör att det nog lutar åt ett annat LB-hus kanske Lommen eller Sommargyllingen.
 
I början på Mars skall LB-hus representanter får reda på året nyheter/ändringar/tillval till ugglanserien....vänta tills dess med att bestämma tillval mm.....det skall vi.....Lät på min säljare som att häll o inbyggnadsugn inte var långt borta...kanske även rostfritt ?
 
Ursäkta min okunskap om LB-Hus... Jag har själv funderingar på att bygga ett hus med dom. Skall på möte med dom imorgon. Det jag undrar över är att det verkar lite vara lite mindre standard aktigt eftersom dom inte ens har tillval till inbyggnadsspis/häll. Detta är ett självklart tillval tillsammans med rostfritt hos de flesta tillverkare.

En fråga blir då för mig om LB-Hus generellt sätt är en av de tillverkare som håller en lite lägre grundstandard än många andra?

MVH

/Micke
 
Hej !

Inbyggnadsspis + häll etc finns nu som tillval till ugglorna...även rostfritt ! Även andra nya tillval finns att tillgå...

Tillägg ca 9000:- ..... samma paket rostfritt 19000:-

Tycker inte LB-hus har lägre standard...dom har ju olika serier hus...alla med olika utgångsstandard....
 
Hej alla Ugglan spekulanter och även ni med kontrakt ;D

Tillvalet för köket skall vad jag förstår vara möjligt även för de som redan skrivit kontrakt bara inte köket är specat/beställt.
I tillägget ingår inbyggnadsugn och häll på samma plats som dagens spis samt rostfri fläktkåpa, dessutom verkar det som om kyl/frys storleken ökar från 175 cm/185 cm.
Kan hända att er försäljare inte vet detta  ???då beslutet verkar vara kanska färskt.

peddap skrev:
Tycker inte LB-hus har lägre standard...dom har ju olika serier hus...alla med olika utgångsstandard....
Vill man ändra fritt så går det mesta att lösa till bra pris i huvudserien från LB, fast kan man tänka sig att acceptera Ugglans standard så får man mycket hus för pengarna. Enda risken är att grannen kan ha samma kök och planlösning men vad gör väl det ;D
 
som standardtillval skall även centraldammsugare, förlängt v-rum, hörnbadkar, tjockare isolering mm komma ....även om man kunde ordna detta på annat sätt innan....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.