Hej kan man ta bort dessa döda grenar på en svartvinbärsbuske fast det är mitt i sommaren? Planterade dom för två år sedan. Jag tog från en som skulle slänga dom och trodde dom skulle dö men dom har börjat ta sig nu. Mvh
 
  • Svartvinbärsbuske med döda grenar planterad i en träbox i en trädgård. Bakgrund med högt gräs och träd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Javisst, dom är ju döda.
 
Okej, kan man bara slita bort tom eller klipper man av dom så långt ner det går?
 
Sekatör är bra grejer...
 
  • Gilla
BSOD och 1 till
  • Laddar…
Tack för svar 👌🏻
 
Lite sent svar nu kanske men ifall du inte köpt någon sekatör så kan jag rekommendera denna produkten:
Vanligvis får jag ont i händerna när jag klipper längre perioder, men inte med denna. Har kört med den hela sommaren, funkar riktigt bra och bra pris med.

Lycka till!
 
§ 6.2 Dold reklam
Upprepade, systematiska rekommendationer av produkter eller tjänster från samma eller olika medlemmar kan komma att ses som reklam även om ingen tydlig koppling finns. Denna typ av inlägg kan raderas utan förvarning.

Det är inte heller tillåtet att hylla, tipsa om ett företag, en produkt eller tjänst förrän man har gjort 50 inlägg i forumet alternativt har varit medlem mer än ett år. Denna regel har vi för att undvika dold reklam.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.