Finns det en finess så man kan se vilket av mina inlägg som gillades senast?
 
  • Gilla
raveper
  • Laddar…
Se här...
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
???
 
Nix, inte som jag känner till i alla fall. Fast det borde gå att ta fram.
 
ullberg
mexitegel skrev:
???
Raveper avsåg nog att denne gillade ditt inlägg (och därmed blev det för stunden ditt senaste gillade inlägg), ett skämt helt i min anda.

Om det är en efterfrågad funktion kan man väl bara ändra sorteringen, kanske först antal gillanden (som det väl är idag eller?) och under varje sådan post är det sorterat kronologiskt efter datum för gillande. Kräver dock att ett "gilla" har en tidsstämpel i databasen, det kanske inte finns?
 
Jag ska kolla.
 
ullberg skrev:
Raveper avsåg nog att denne gillade ditt inlägg (och därmed blev det för stunden ditt senaste gillade inlägg), ett skämt helt i min anda.

Om det är en efterfrågad funktion kan man väl bara ändra sorteringen, kanske först antal gillanden (som det väl är idag eller?) och under varje sådan post är det sorterat kronologiskt efter datum för gillande. Kräver dock att ett "gilla" har en tidsstämpel i databasen, det kanske inte finns?
1+ ;)
 
ullberg skrev:
Raveper avsåg nog att denne gillade ditt inlägg (och därmed blev det för stunden ditt senaste gillade inlägg), ett skämt helt i min anda.
Haha, den var bra :)
 
  • Gilla
raveper
  • Laddar…
Vi ska försöka fixa detta inom kort. Vågar nästan lova att det är fixat inom en vecka.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg och 2 till
  • Laddar…
Superbra! (y)
 
  • Gilla
raveper
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.