Innan jul körde IKEA med handla för 1000 kr och få presentkort för 100 kr, dvs 10%. Är det någon på detta underbara forum som sitter med "inside information" om det kommer en sådan omgång i vår igen? Jag ska utrusta hem till två utflyttande söner och inser att jag vill kapa kostnader!

Givetvis går det bra att PM:a mig om det inte får skyltas allt för mycket med sådana kunskaper!

/FlitigaLisa
 
det gäller förtfarrande, på vardagar alltså iaf i helsingborg
 
Synd att det är långt från oss til Helsingborg! Vi åker till Kungens Kurva i Stockholm... kanske det blir ett erbjudande här snart oxå då. I Helsingborg gäller det v 13-14 och måndag till fredag.
 
Är det bara inredning eller ska exemplevis kök utrustas?
Finns en massa bra alternativ till IKEA inom samma prisbild.
T ex
ÖoB som har riktigt bra priser på bl a kastruller (från Hackman) och knivar från Fiskars
Ica som säljer sina egna varumärken Prime och Cook&Eat
Bolagret som är som ett mini-IKEA
Rusta som också har lite inredning
 
Hejduk..tig skrev:
Är det bara inredning eller ska exemplevis kök utrustas?
Finns en massa bra alternativ till IKEA inom samma prisbild.
T ex
ÖoB som har riktigt bra priser på bl a kastruller (från Hackman) och knivar från Fiskars
Ica som säljer sina egna varumärken Prime och Cook&Eat
Bolagret som är som ett mini-IKEA
Rusta som också har lite inredning
Dina tips är bra men vi ska kompletera en del och så finns allt på ett ställe vilket underlättar då de inte tycker det är så värts kul att handla... Så det blir nog IKEA!
 
Fick precis mejl från IKEA. Kökskampanjen är tillbaka igen (för medlemmar) t.o.m. sista maj.
 
Nice, ska just köpa kök så det kom väldigt passande :)
 
7310070025302 skrev:
Fick precis mejl från IKEA. Kökskampanjen är tillbaka igen (för medlemmar) t.o.m. sista maj.
Den där man fick 1000 kronor att handla för, för varje 10 000 man köpte kök för? Jag är inte medlem men ska precis till och köpa kök, så det vore ju extremt bra tajmat. Hur blir man medlem? :)
 
Jag lyckades lista ut det, men jag har inte sett något om deras kökskampanj. Mitt hemmavarushus är Kungens Kurva, och jag ska troligen dit och handla kök nu i helgen om jag får tid. Fick du veta något om när det skulle gå av stapeln?
 
Ohoj! Nu gick jag in på ikea.se och nu har de lanserat kampanjen! Så glöm vad jag sa. Tack så mycket för tipset!
 
Just nu har IKEA Uppsala utförsäljning av det gamla varuhuset. 50% på allt...
 
50% på utställningsvaror eller lagervaror med?
 
JF. skrev:
50% på utställningsvaror eller lagervaror med?
Alla utställningsvaror plus de varor som fanns i självplockslagret, vilket i Uppsala-butiken inte var IKEAs fulla sortiment, men det finns mycket.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.