Någon som behöver komplettera sitt gamla 70-tals Kalmar kök? Har även tre smala garderober. Kalmar Kök hade finurliga gångjärn, som jag såg någon här eftersökte, men nu kan jag inte hitta den tråden.
Köket finns i sydvästra Värmland.
 
Redigerat:
A
kvalite
 
  • Gilla
Katarina E M
  • Laddar…
K Katarina E M skrev:
Någon som behöver komplettera sitt gamla 70-tals Kalmar kök? Har även tre smala garderober. Kalmar Kök hade finurliga gångjärn, som jag såg någon här eftersökte, men nu kan jag inte hitta den tråden.
Köket finns i sydvästra Värmland.
Du har inte kvar gångjärnen?
 
J0hnyy J0hnyy skrev:
Du har inte kvar gångjärnen?
Hur många behöver du? Jag ska ha extra på lager någonstans efter nedmontering av överskåp vid fläktbyte
 
F fribygg skrev:
Hur många behöver du? Jag ska ha extra på lager någonstans efter nedmontering av överskåp vid fläktbyte
Aha, 3- 4 st?
 
J0hnyy J0hnyy skrev:
Du har inte kvar gångjärnen?
Hej! Jo, jag har kvar gångjärnen. Sen är det någon som kallar sig för Fribygg i Östergötland, som har det också. Vänliga hälsningar Katarina
 
K Katarina E M skrev:
Någon som behöver komplettera sitt gamla 70-tals Kalmar kök? Har även tre smala garderober. Kalmar Kök hade finurliga gångjärn, som jag såg någon här eftersökte, men nu kan jag inte hitta den tråden.
Köket finns i sydvästra Värmland.
Hej Katarina! Har du några släta luckor, gångjärn eller bygelhandtag kvar?
Hälsningar Anne i Ängelholm
 
B Bulltanten skrev:
Hej Katarina! Har du några släta luckor, gångjärn eller bygelhandtag kvar?
Hälsningar Anne i Ängelholm
Hej Anne! Nej, jag rev stugan sen, så luckorna är tyvärr borta. De hade knoppar i glas, som jag sparade. Sparade även några av de finurliga gångjärnen, som jag ännu inte har bestämt om jag ska använda själv...Jag har några andra släta avocadogröna 70-talsluckor, men de är från Marbodal och har andra gångjärn. Vänliga hälsningar Katarina
 
K Katarina E M skrev:
Hej Anne! Nej, jag rev stugan sen, så luckorna är tyvärr borta. De hade knoppar i glas, som jag sparade. Sparade även några av de finurliga gångjärnen, som jag ännu inte har bestämt om jag ska använda själv...Jag har några andra släta avocadogröna 70-talsluckor, men de är från Marbodal och har andra gångjärn. Vänliga hälsningar Katarina
Hej! Hör av dig om du kan undvara 2 gångjärn. Vilket mått har dina luckor?
Hälsningar Anne
 
B Bulltanten skrev:
Hej! Hör av dig om du kan undvara 2 gångjärn. Vilket mått har dina luckor?
Hälsningar Anne
Hej Anne! Om du ringer mig ikväll på 031-22 44 31, så kan vi prata, tror det är enklare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.