Hej,

På väg att anlita hantverkare för montering av kök och golv (massivt furu). Har kontaktat ett antal företag via nättjänster och tänkte höra med er om ni har några erfarenheter av dessa företag.

För montering av kök
Skäcklinge Bygg

För montering av golv
Golvgruppen Castus AB
Arma Bygg O Renoveringar
Stockholms Nordiska Golv
Bo Wettergran Bygg AB
Stockholms Golvbolag HB

Utöver dem, har ni nån snickare som ni tycker jag bör kontakta. Bor i innerstan Stockholm.

Tackar för hjälpen
 
Hej

Lite sent svar tor jag men skriver för att varna andra om inte annat. Annlitade Golvgruppen Castus för ca 1 år sedan. Under införsäljningen va de mycket provsiga och kändes jättebra. Men när jobbet väl va utfört va det inte lika bra. Dels gjorde de arbetet på halva tiden mot va de sa att de skulle ta men fakturerade för hela. Men det värsta va att de va skador i golvet som de hade lagt åt oss. Både jag och min sammbo har varit på dem flera gånger om att de ska rätta till det. Men inget händer. Varje gång lovar de att de ska fixa det. Men inget hönder. MAn får ringa igen och samma sak händer då. Öven lvägg listerna monterade de mycket fult. När vi sedan sålde lägenheten va vi på dem ännu mer att nu måste ni fixa felen. Men inget hände så klart.

Så vad ni än gör annlita dem INTE.

Jesper
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.