Hoppas ingen har missat att K-rauta har rea i helgen. 20% på alla elverktyg, vilket innebär fyndläge. Massa annat billigt också i andra kategorier, 30% off på alla badrumsmöbler, badkar etc, 40% avdrag på alla elfa-förvaringssystem etc.
 
Man får alltså t.ex. en MST180 för 1196 kr hos Bauhaus med prisgaranti :D
 
Inhandlade i Partille en Bosch blå GOF900 överhandsfräs för 2639:- på denna rea. Dessutom såldes GCM8S med det enklare bordet i svetsat stål för 4495:-
 
Binesh skrev:
Man får alltså t.ex. en MST180 för 1196 kr hos Bauhaus med prisgaranti :D
Räknas MST180 som elverktyg? ;)
 
Nån som vet om K-Rauta har kex-fräsar?
 
JockeR skrev:
Nån som vet om K-Rauta har kex-fräsar?
Det enda jag vet är att de inte har Bosch GFF22 - i varje fall inte här nere i södern när jag kollade för lite drygt en månad sedan. Det var beställningsvara. Jag beställde en från Axminster istället. Cirka halva priset och så följde det med 2000 kex...

K-Rauta säljer ju också gul B&D (Dewalt) och de kan hända att de har deras kexmaskin, Jag bemödade mig inte ens att kolla...
 
K-Rauta i Kungens Kurva har DeWalts kex-fräs. DW682, tror jag den heter. Ordinarie pris var ca 3200-3300:-
Såg fin ut.

Hittade inga andra kex-fräsar.
 
FredrikR skrev:
Räknas MST180 som elverktyg? ;)
Ah gäller kampanjen bara elverktyg? Nåja det behöver man inte påtala när man prutar på Bauhaus. Bara vissa de hjärndöda anställda om att en konkurrent har 20% rabatt på "allt"...

Har fått "felaktiga" rabatt, såsom att få sänkt pris på prylar från ett varuhus i stockholm där jag visade en annons från en butik i skåne. De är inte så noga där :D
 
Det var 20% på handverktyg också.
 
BobbyEwing skrev:
Hoppas ingen har missat att K-rauta har rea i helgen. 20% på alla elverktyg, vilket innebär fyndläge. Massa annat billigt också i andra kategorier, 30% off på alla badrumsmöbler, badkar etc, 40% avdrag på alla elfa-förvaringssystem etc.
Och ytterligare en gång bor jag i fel förb...de, jä..a, sk.t, mupp stad.
Jaja! Får väl packa in gumman och barn med motiveringen att vi ska på picknick.
 
Picknick i Bromma?
Eller Häggvik ;)
Eller jag varför inte åka norrut, Gävle är ju inom räckhåll också.
 
FredrikR skrev:
Picknick i Bromma?
Eller Häggvik ;)
Eller jag varför inte åka norrut, Gävle är ju inom räckhåll också.
Jo, lika så Västerås (åker oftast dit) jag menar att det är lite fattigt i U-a med "gubbdagis" som man kan spontan dyka in på. :)

Finns ju roligare saker att göra än att sitta och åka bil 10-14 mil (ToR)
 
Nej, kom inte till K-Rauta i Västerås. De håller på att stänga butiken och det är helt tomt. På riktigt. Personalen är kvar och plockar ned hyllorna. Det är halva priset på allt skräp som finns kvar. De hade inget jag ville ha ändå.
 
Mikael_L
Rund_skruvad skrev:
... jag menar att det är lite fattigt i U-a med "gubbdagis" som man kan spontan dyka in på. :)
Men så illa är det väl inte.
Biltema, Jula, Uppsala maskin&Verktyg, Clas Ohlson (fast CO är ju så jobbigt, försöka hitta en (svindyr) parkeringsplats, Swedool, Bauhaus, Beijers. Sen beroende på läggning finns ju COOP, PC-city, Rusta, ÖB, Plantagen, Jysk osv osv. Jag måste säga att jag saknar sällan ett K-rauta att slösa tid på utöver alla dessa. :D

Jula är jag in på alldeles för mycket! Det bidrar säkert att dom ständigt kör med kampanjer och byter kampanjer ofta. Sen är det mesta skit och jag går därifrån tomhänt spelar ingen roll. Men en massa små halvonödiga inköp blir det ändå i vilket fall.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.