De är rent nya så jag tror tyvärr ingen hunnit prova.

Jag missade när de reade ut de gröna Hamron de hade tidigare.
 
Köpte idag. Återkommer med betyg
 
  • Gilla
Freddan122 och 2 till
  • Laddar…
Det som kostar är vatten flöde. Trycket kostar mindre.

Du behöver tryck för att få loss smutsen och sen vattenflöde för att skölja rent
 
House of Terror House of Terror skrev:
Köpte idag. Återkommer med betyg
Har du hunnit testa ännu? Velar mellan julas och clasohlsson hhr 150
 
House of Terror House of Terror skrev:
Köpte idag. Återkommer med betyg
Hur är det med betyget? Har du något gott att säga om högtryckstvätten?
 
pacman42 pacman42 skrev:
Hur är det med betyget? Har du något gott att säga om högtryckstvätten?
Jag köpte clasochlssons hhr 150 och är mycket nöjd.

Betalde 1200 med rabatt när de hade 10%.

Mvh Fredrik
 
F Freddan122 skrev:
Jag köpte clasochlssons hhr 150 och är mycket nöjd.

Betalde 1200 med rabatt när de hade 10%.

Mvh Fredrik
Jag är lite sugen på denna:
- https://www.jula.se/catalog/bil-och...riska-hogtryckstvattar/hogtryckstvatt-009876/

Men även den från Clas Ohlsson är intressant. Hur mjuk är slangen? Det är det som stör mig mest på min nuvarande nämligen (förutom att den är klen), slangen är överallt för att den är för hård.

Är den förresten kompatibel men Nilfisk/Alto? Julas lär ska vara det nämligen?
 
pacman42 pacman42 skrev:
Jag är lite sugen på denna:
- [länk]

Men även den från Clas Ohlsson är intressant. Hur mjuk är slangen? Det är det som stör mig mest på min nuvarande nämligen (förutom att den är klen), slangen är överallt för att den är för hård.

Är den förresten kompatibel men Nilfisk/Alto? Julas lär ska vara det nämligen?
Slangen är ganska hård. Men funkar för mig. Vet tyvärr inte om den är kompatibel med andra märken. Det följde med en adapter men vad den passar till framgår inte.

Mvh Fredrik
 
F Freddan122 skrev:
Slangen är ganska hård. Men funkar för mig. Vet tyvärr inte om den är kompatibel med andra märken. Det följde med en adapter men vad den passar till framgår inte.

Mvh Fredrik
Tack för informationen. Åker nog in på Jula och känner på deras tvätt på plats.
 
  • Gilla
Freddan122
  • Laddar…
T
Bumpar denna tråd, har någon av er lust att dela med er av erfarenheter från Julas modell? Kampanjen går ut imorgon så jag funderar på att klippa en idag.
 
Jag vann en Nilfisk i Byggahus tävling i början av sommaren, så det blev ingen för mig.
 
  • Gilla
tomasjo
  • Laddar…
T
pacman42 pacman42 skrev:
Jag vann en Nilfisk i Byggahus tävling i början av sommaren, så det blev ingen för mig.
Snyggt, gratulerar!
 
  • Gilla
pacman42
  • Laddar…
T
T tomasjo skrev:
Bumpar denna tråd, har någon av er lust att dela med er av erfarenheter från Julas modell? Kampanjen går ut imorgon så jag funderar på att klippa en idag.
Svarar mig själv ifall någon söker fram denna tråd senare. Jag köpte Meec-varianten och är nöjd med den. Bra steglös variation av styrkan med hjälp av strålpistolen och slangen är lagom mjuk utan att vara sladdrig. Möjligen kan jag ångra att jag inte köpte någon variant med terassborste eftersom vattnet stänker något oerhört. Men t ex mossa på plattor av sjösten gick fint att skölja bort.
 
T tomasjo skrev:
Möjligen kan jag ångra att jag inte köpte någon variant med terassborste
En sådan borde väl gå att köpa till löst i efterhand?
 
  • Gilla
tomasjo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.