Hittills har min bubbel fungerar utmärkt, med vattenmassage och luftbubbler som kommer från botten även värmare och allt annan, men idag hände det ner man trycker på knappen för luftbubbel så löser ut jordfelsbrytare inte med vattenmassage och alla andra grejer de fungerar utan problem.
Varför händer det?
Tacksam för hjälp
 
Har kollat under och ser att det är fullt med vatten i själva luftpumpen, måste va det som orsåkar kortslutning tror jag, eller hur? Det ska inte komma in vatten i luftpumpen?
 
Eller det vanliga om att det är överledning mellan nolla och skyddsjord någonstans i anläggningen och startströmmen orsakar att JFB löser (en del av strömmen i nollan går via överledningen till skyddsjord)

Protte
 
Tog ner luftpumpen, öppnade och det var mycket vatten i ,så jag torkade den och lämnade över natten på elementen och på morgonen satt den tillbaka och allting funkar som det ska, jag är säkert på att vatten kom in när vi tog den i hissen, jag fick ställa den stående pga liten hiss, sedan när man bärde in i badrumet liggande på sidan, då måste ha kommit vatten in. Man borde tömma karen efter provkörning på fabriken innan man skickar till kunden, tycker jag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.