Efter att ha slitit hela helgen med att riva ner tonvis med pust från murstock och vägg samt slitit ut halva köket får sambon den fantastiska idén att bjuda in våra skeptiska grannar på en hustur :(....

Huset ser ut som om det slagit ner en bomb modell grande i det.

"Det kommer nog bli fint" säger grannarna men deras ansiktsuttryck säger något helt annat, haha!

Men nu är det snart dags för projekt mura rörspis så nu skall jag ta en kvart på sofflocket och ägna mig åt lite visualisering!   :cool:
 
Din fru ser det väl som så, att det kan ju inte bli annat än bättre i dina grannars ögon. ;) ;D
 
tynnis skrev:
Din fru ser det väl som så, att det kan ju inte bli annat än bättre i dina grannars ögon. ;) ;D
Det KAN var så att sambon i detta fall är en kille...
Även om det inte är helt säkert så.

Det är för övrigt få som kan se potentialen i ett armageddonliknande hus. Vi som är välsignade med den gåvan kan skattas oss lyckliga, och klappa varandra på ryggen. Lämpligen sker detta på detta forum ;)

 
Nix skrev:
[quote author=tynnis link=1140371301/0#1 date=1140426111]Din fru ser det väl som så, att det kan ju inte bli annat än bättre i dina grannars ögon. ;) ;D
Det KAN var så att sambon i detta fall är en kille...
Även om det inte är helt säkert så.

Det är för övrigt få som kan se potentialen i ett armageddonliknande hus. Vi som är välsignade med den gåvan kan skattas oss lyckliga, och klappa varandra på ryggen. Lämpligen sker detta på detta forum ;)

[/quote]


Sorry!! Jag läste aldrig namnet. Utan körde något universaltänkande bara. :-[
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.