VIlket geni jag är, råkade ge yttermåtten för hon till stentillverkaren. Kul att upptäcka då rörisen är här och ska slutföra jobbet inför slutsamrådet i morgon! :(

Någon som vet var jag med största sannolikhet kan hitta en övermonterad ho som passar mitt fina mått på 503 x 443 mm (b x d)!?!?!?
 
ullberg
Ouch, lite väl tidigt va Mathias? Tror TS behöver lite mer tid att smälta innan ett inlägg i den tråden kommer...

till TS: ska du ha den idag tror jag dina bästa chanser är något av de större byggvaruhusen eller VVS-butikerna, Då hoar finns i allt för många varianter och tar lite mycket plats har väldigt få affärer någon större mängd hoar i lager (tyvärr har knappt ens de stora det).

/U
 
Redigerat:
Du har rätt. Det var okänsligt av mig. Jag ändrar till väldigt liten text och osynlighetsfärg.

För att ge ett praktiskt tips: Hämta kataloger för de stora märkena, Franke, intra etc och kolla standardmåtten.....Det går ju att finjustera måttet på hålet också ifall du inte hittar exakt rätt.
 
Kan du såga upp större så finns det flera hoar.
 
Ärch, sätter en 45x45 regel så kommer hon upp lite ;)
 
tronen skrev:
Ärch, sätter en 45x45 regel så kommer hon upp lite ;)
Fast vissa tycker att man skall skriva hen numera :rolleyes:
 
hujedamig vilken ångest! Jag är glad att det inte var jag:)
 
Går det inte att göra en rostfri plåt som man (en plåtslagare) lägger i mellan? Du kan låtsas att det var med meningen, passpartou ger ju lite 3D känsla.

Övermonterad innebär antar jag att man sänker ner den ovanifrån.
 
  • Gilla
Claesk
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.