Riktigt kul liten robot, men mina hängrännor i plast var tyvärr för smala för den.

Den nya hängränneroboten från iRobot gör det till en lek att rengöra dina hängrännor/takrännor. Specialutvecklad med senaste teknik, som ger dig en "hands-free" och säker lösning för rengöring av dina rännor.

Med iRobot Looj 330 slipper du klättra upp på tak eller stå i farliga positioner på stegar för att komma åt och rensa rännorna.
Det enda du behöver göra är att trycka på en knapp, och roboten gör hela arbetet åt dig.

Mer info här:
http://www.irobot.com/For-the-Home/Outdoor-Maintenance/Looj.aspx

Kvitto, kartong och garanti medföljer.

Pris:2000:- el bud.

Finns i Sthlm/Tyresö
 
cribbe8 skrev:
Riktigt kul liten robot, men mina hängrännor i plast var tyvärr för smala för den.

Den nya hängränneroboten från iRobot gör det till en lek att rengöra dina hängrännor/takrännor. Specialutvecklad med senaste teknik, som ger dig en "hands-free" och säker lösning för rengöring av dina rännor.

Med iRobot Looj 330 slipper du klättra upp på tak eller stå i farliga positioner på stegar för att komma åt och rensa rännorna.
Det enda du behöver göra är att trycka på en knapp, och roboten gör hela arbetet åt dig.

Mer info här:
[länk]

Kvitto, kartong och garanti medföljer.

Pris:2000:- el bud.

Finns i Sthlm/Tyresö

Haha shit vilken skoj pryl, önskar jag hade hängrännor ! :) (bor i brf)
 
  • Gilla
cribbe8
  • Laddar…
Häng en ränna på balkongen vettja.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.