Hej!

Vad jag har förstått det som är ett intermistiskt slutbesked tidsbegränsat, 5 år?

Vi fick ett interimistiskt då vi inte har gjort klart kamin eller carport som vi ansökte lov för. I höst har det gått 5 år, och vi kommer inte påbörja kamin- eller carportsarbete innan dess.

Vad kommer hända då?
 
Vad står det i beslutet? Är det bara för kaminen och carporten som ni har intermistiskt eller något annat som inte var färdigt? Tidsbegränsningen bör stå i beslutet.

Ni behöver iaf ansöka om slutbesked utan kamin och carport annars blir det egentligen att ni bor i huset utan slutbesked.
 
  • Gilla
ibrakadabra
  • Laddar…
LaszloToth LaszloToth skrev:
Vad står det i beslutet? Är det bara för kaminen och carporten som ni har intermistiskt eller något annat som inte var färdigt? Tidsbegränsningen bör stå i beslutet.

Ni behöver iaf ansöka om slutbesked utan kamin och carport annars blir det egentligen att ni bor i huset utan slutbesked.
Hej!

Se bild nedan, hade lite dålig koll på datumen såg jag, det var i augusti redan.

Fråga: Jag har tydligen glömt energideklaration också - men det verkar inte vara något hinder för att få slutbesked? (jag ska naturligtvis göra en).

20210618103301-165.225.192.74.JPG
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.