Hej!

Söker med ljus och lykta efter små och smala vitvaror, som inte kostar hutlöst. Är det någon som har koll på om det finns integrerade kyl/frysar som ställs i stommar som är mindre än 60 cm? Standardmåtten på dessa vitvaror tycks vara 54 cm, jag antar att 60 cm stomme då är nödvändigt för att få in själva schabraket.

Tacksam för tips och tankar!
 
L
Tror inte finns någon kyl/frys kombination som du är ute efter , till något billigt pris ,
har för mig att 54 bredd går in i ett högskåp 60
 
Kan vi börja i andra ändan, vad har du för stomme, till att börja med?
Om du redan har ett system med stommar så finns det oftast redan vitvaror som är anpassade till dem.

Mvh P-A
 
Menar du verkligen bredden och inte djupet, det finns hur många träffar som helst på kyl/frys som är allt från 50 breda till ..... bredare, men 60 djupa...
Jag googlade lite snabbt, hittade gorenje för 2400:-
googlade på "smal kyl och frys"

Mvh P-A
 
  • Gilla
Liteavvarje
  • Laddar…
Hej! Oj, jag hade missat svaren på detta, förlåt mig! Ja, jag har hittat smala som inte är integrerade men däremot inte sådana som är integrerade. Köket är hemmasnickrat från start, och egentligen mer av en kokvrå. Nu står där en 54 cm kyl/frys, inbyggd i en låtsasstomme a 60 cm. Det finns inget utrymme för passbit, varför en vanlig inbyggd inte borde funka.

Hursomhelst. Tack för svar och jag är ledsen att jag dröjde så med att svara tillbaka!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.