Hej! :)

Ska imorn kika på en lägenhet som inte har spis installerad. Hur projektigt kan det tänkas vara att installera en? Tänker på dragning av el etc. Vad ska jag ställa för frågor till mäklare/förening för att kunna veta hur pass görbart det är? Idag är finns bara en bänkugn med spisplattor. Jag funderar på att flytta skåpen till vänster på bilden och sätta spis där.

Älskar funkiskök, så vill försöka bevara så mkt som möjligt av skåpen, t ex flytta dem om möjligt.

Det utrymme som idag ser mest frestande ut att ha spis på, till höger om diskbänken, är blott 45 cm och har letat som en galning efter en sån spis, utan framgång. Alternativet är ju också att köra smal spishäll, men då faller det på att jag ej heller hittar en så smal inbyggnadsugn.

Någon med lite input/förslag på lösningar/saker att tänka på? :thinking: På förhand varmt tack!
 
  • Kök med vita skåp och kakel, bänkugn med spisplattor, utan traditionell spis.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Litet kök med vit kakelvägg, diskbänk, bänkugn och några skåp utan installerad spis.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.