Hej

Vi har precis ombildat till bostadsrrätt i vårt hus byggt 1903. Första projektet kommer bli att fixa köket som idag är lite eftersatt i underhåll. Köket är ganska litet med mycket vinklar och hörn men med en imponerande takhöjd om 320cm.

Vi sitter fast i tankarna kring hur vi ska göra och vi känner oss rätt låsta till hur det ser ut nu. Vi har så klart önskemål om vad som ska in och prio 1 är en side by side kyl/frys.

Bifogade bilder visar läget idag... Vi hoppas vi kan få mängder med kreativa förslag! :)


Mvh

Henrik & Anna
 
  • nu.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • nu1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Dessa förslag har vi hittills skissat på med mer eller mindre framgång. Det fattas dock en del skåp.

Mvh

Henrik & Anna
 
  • 1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det Ingvar Kamprads kök ni siktar på eller tittar ni på andra leverantörer?
 
Vi har inte bestämt oss för någon leverantör än, bara valt att rita i IKEAs program tillsvidare för det var ganska enkelt och bra.

/H&A
 
hade jag varit er så hade jag tittat lite på vilken typ av kök det är som ni är intresserade av, och sen försökt att boka upp en möte med någon kökskonsulent i någon butik för att få en del råd osv, dom flesta hjälper er gärna att rita upp det och ger er en offert kostnadsfritt!
så gör vi iallafall där jag jobbar!
oftast så fastnar man lite i sitt eget tänkande och då kan det vara välbehövligt med lite hjälp från någon som jobbar med det varje dag
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.