Säkra din nattsömn och ditt välbefinnande genom att inreda sovrummet på ett genomtänkt sätt. Byggahus inredningsexpert Christel Månsson har grävt fram sina bästa tips.

Du kan läsa artikeln här: Inreda sovrum
 
E
Skrivet av: Nalle

Förvaring i sovrummet är inte optimalt om man delar det med någon. Betydligt bättre att ha garderoben utanför så att man kan kliva upp tidigt och välja kläder utan att störa.
 
E
Skrivet av: Huddingebo

Eller så väljer man och lägger fram kläderna på kvällen ist för tidigt på morgonen ;)
Annas en mkt bra artickel tycker jag, kul att lära att det inte bara är jag som föredrar lite färg i sovrmmet.
 
E
Skrivet av: Sommartorparn

Alltså, hur viktigt är det egentligen med färgerna i sovrummet? Jag brukar blunda när jag sover. Hur gör ni andra?
 
Tja, ibland är det ju svårt att sova. Då hjälper det nog om det ligger ett lugn över sovrummet.
 
E
Skrivet av: NoiseMaker

Aldrig på min dag att jag skulle välja en 120-säng bara för att det är "snyggare" i rummet. "Ingen anledning att välja något annat" stämmer ju inte heller då de oftast är dyrare.
Fast det är ju inget problem för mig då vi nu har dubbla 90-sängar så det blir brett och fint enligt artikelförfattarens önskemål...
 
Fast där tror jag att det har blivit en olycklig formulering i artikeln bara. Christel menar att man ska ha så bred säng som möjligt för att sova så gott som möjligt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.