Mäklarhimlen :D Väldigt välutvecklat exemplar också.
 
Samma fina himmel åt fler håll samtidigt. Homestylaren skall även ha en eloge för väl utfört arbete. Skulle inte kunna bli mer hemtrevligt, gillar höjden på "köksbordet"
 
Man kan ju tydligt se att träden växer till himlen och bara det borde höja priset rejält. Dessutom gillar jag bilder på hemnet där dassholkar är breda nog för hela familjen att skita samtidigt och köksbilder där det finns vanliga spisar breda som pizzaugnar eller köksbord inkörda i väggen så att man kan klämma morgontidningen mellan bord och vägg.
 
Haha, det var det sämsta. Sin sak att de ibland trimmar upp det blåa en gråmulen dag, men det här tar priset.

De flesta stora mäklare fotar ju inte själv utan använder en byrå, som i sin tur ofta lägger ut redigeringen i billigare länder för att pressa priserna. Kanske är inte alltid dessa redigerares bild av vad konsumenten i sverige vill ha helt klar.... :D
 
MMR skrev:
Haha, det var det sämsta. Sin sak att de ibland trimmar upp det blåa en gråmulen dag, men det här tar priset.

De flesta stora mäklare fotar ju inte själv utan använder en byrå, som i sin tur ofta lägger ut redigeringen i billigare länder för att pressa priserna. Kanske är inte alltid dessa redigerares bild av vad konsumenten i sverige vill ha helt klar.... :D
Snarare en praktikant :), lägger själv ut på firmor i Thailand, mycket på grund av dess höga kvalitet/snabbhet, att priserna är ok gör ju inget.
 
pinebar skrev:
Mäklarhimlen :D Väldigt välutvecklat exemplar också.
Jag trodde att mäklarhimlen var det ställe där mäklare hamnade i livet efter detta. Å det stället förknippar jag inte med fluffiga moln, utan snarare svavelos och en snubbe med gaffel.;)
 
Olsin skrev:
Jag trodde att mäklarhimlen var det ställe där mäklare hamnade i livet efter detta. Å det stället förknippar jag inte med fluffiga moln, utan snarare svavelos och en snubbe med gaffel.;)
Såna ställen präglas av lättklädda damer och mäklarbrickor hi hi.
 
Jag trodde de fick spöstraff i himlen för alla överpriser de sätter.
 
  • Gilla
Kattvovven
  • Laddar…
raveper skrev:
Jag trodde de fick spöstraff i himlen för alla överpriser de sätter.
Men vänta lite.. De får snarare skit att de sätter s.k. lockpriser dvs för låga. Det är ändå vi köpare som är korkade nog att betala för mycket. Eller hur tänkte du där?
 
Jo folk är korkade. Det är helt klart. Både mäklare och köpare..
 
Och säljare. :)
 
Svenstorp skrev:
Hej!

Vi har ett sommarhus där vi äntligen ska anlägga ett riktigt avlopp och dra in rör för toa. Jag har för mig att jag sett någonstans att man kan dra avloppet genom väggen i stället för att bila upp betongplattan och dra rören genom golvet. Det är ju klart arbetsbesparande att dra rören genom väggen men jag vet inte om detta är en bra lösning i det långa loppet. Någon som har erfarenhet?

Mvh/
Svenstorp
He he rolig tråd.
Problemet är att det är säljarna som satt de kraven från början. Lika som vidvinkel.
Vist säljer det att ha sköna bilder, glöm inte att vi styrs av känslor.
 
Jag hänger inte med på vad det Svenstorp skrev har med saken att göra?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.