Hej, vi fundear på att anlita IMM Bygg, Marek Malek till att bygga vårt hus. Han skulle ha generalentreprenad i såfall. Är det någon somanvänt sig av honom? Referenser?
 
IMM bygger en del i Vellinge, Skanör, Falsterbo och Ljunghusen. Dom är billiga och bygger väl ok. Men jag vet att deras byggare trakasserar kvinnor och flickor i området. Visslar på 13-åriga flickor när dom går till skolan. En släkting till mig berättade att deras byggare bajsade utanför hans tomt och lämnade allt där med papper. Upptäcktes när barnen kom hem med avföring på skorna. Ägaren av IMM kontaktades men han brydde sig inte. Klart det blir billigare när man inte har toaletter till sina anställda.

Anlitar man IMM får man vara beredd på att få problem både med grannar och kommunen.
 
Erjo0613 skrev:
IMM bygger en del i Vellinge, Skanör, Falsterbo och Ljunghusen. Dom är billiga och bygger väl ok. Men jag vet att deras byggare trakasserar kvinnor och flickor i området. Visslar på 13-åriga flickor när dom går till skolan. En släkting till mig berättade att deras byggare bajsade utanför hans tomt och lämnade allt där med papper. Upptäcktes när barnen kom hem med avföring på skorna. Ägaren av IMM kontaktades men han brydde sig inte. Klart det blir billigare när man inte har toaletter till sina anställda.

Anlitar man IMM får man vara beredd på att få problem både med grannar och kommunen.
Låter ju helt galet, finns då folk till allt
 
H
Erjo0613 skrev:
IMM bygger en del i Vellinge, Skanör, Falsterbo och Ljunghusen. Dom är billiga och bygger väl ok. Men jag vet att deras byggare trakasserar kvinnor och flickor i området. Visslar på 13-åriga flickor när dom går till skolan. En släkting till mig berättade att deras byggare bajsade utanför hans tomt och lämnade allt där med papper. Upptäcktes när barnen kom hem med avföring på skorna. Ägaren av IMM kontaktades men han brydde sig inte. Klart det blir billigare när man inte har toaletter till sina anställda.

Anlitar man IMM får man vara beredd på att få problem både med grannar och kommunen.
för jäkla dåligt att man tillåts skriva sånt här på forumet utan någon som helt bevis, utan jag har hört osv.
detta borde rensas direkt av moderator.
man kan sänka en liten firma med såna här kommentarer. oftast handlar de om missnöje mellan entreprenör och byggherre så tar byggherren ut detta på entreprenören på alla möjliga sätt.

jag vet inget om IMM Bygg som just denna tråden handlade och de du säger kanske stämmer men inte okej att hänga ut företag utan något som helst att bygga upp faktan på
 
Eller så väcker man inte en gammal tråd.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.