Tja'ba!

Här var ju ett tag sedan man hängde :)

Hur är det nu för tiden? Har styrningen av forumet mognat så vettiga människor kan vara här nu och trollen har inget att hämta, eller är det fortfarande trollens paradis på-eldade av M? ;)

Jag får väl testa och se, kanske.

Hejhopp
 
  • Gilla
  • Haha
hus520 och 1 till
  • Laddar…
Konstigt, jag hade inte ens märkt att du försvann.. :thinking:
 
  • Haha
  • Gilla
Nissens och 4 till
  • Laddar…
Har du bytt nick/namn?
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Konstigt, jag hade inte ens märkt att du försvann.. :thinking:
Men ett enda inlägg räckte för att du skulle märka att jag kom tillbaka, och dessutom ett i OT-gruppen. Det var ju inte precis i den jag hängde innan jag försvann. Tänker att det säger något ... :rofl:
 
  • Gilla
A.G
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Har du bytt nick/namn?
Kan man det?

Samma nick sedan 2004 ;)
 
  • Gilla
ramafred
  • Laddar…
Skriver man ”I’m back :)” i ämnesraden, ser man ju detta lätt rent optiskt. Ville du ha uppmärksamhet, fick du det. :rofl:
 
Ja ditt inlägg kan komma att bli ett riktigt lackmustest på trollande i forat.
 
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Skriver man ”I’m back :)” i ämnesraden, ser man ju detta lätt rent optiskt. Ville du ha uppmärksamhet, fick du det. :rofl:
Se där, ett bekant gammalt namn ;)

Jag ställde ändå en fråga, eller två, i trådstarten. Läste du inte mitt inlägg?
 
kristofer12345
thomasx, vad för dvärgbrytare o kabel föredrar du till denna?
 
  • Elritning med komponenter och anslutningar presenteras för diskussion om dvärgbrytare och kabelval.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmbild av en luft till vattenvärmepumps specifikationer på en mobiltelefon.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Teknisk specifikation för luftkällvärmepump med tabell och produktfoto.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P Pin skrev:
Ja ditt inlägg kan komma att bli ett riktigt lackmustest på trollande i forat.
Du menar att mitt inlägg kan generera svaret jag söker alldeles av sig själv?

Haha, ja, så kan det vara kanske.

Det var inte så lite komiskt, under min 6 år långa frånvaro hade jag fått en varning för att jag i en tråd som handlade om isolering tidigare skrivit ett informativt inlägg om just isolering. Typen av isolering jag skrev om föll dock inte M i smaken, och jag fick en varning för OT. Helt sanslöst. Så jag fick ganska omgående en bekräftelse på att mitt minne av hur saker och ting funkade då, var helt korrekt. Och nu var jag mest nyfiken på om det mognat något. Så man kan skriva sakligt om ett ämne i en tråd som handlar om ämnet, utan att få en varning för OT. ;)
 
Med "M" avses moderatorerna? Ska jag vara ärlig så märker jag inte av dem så mycket, och det är väl ett gott tecken. Det kanske beror på vilka trådar man deltar i iofs och/eller man är ett troll själv eller inte.
 
Hoppades på el-löken när jag såg topic
 
  • Gilla
  • Haha
Huggabuggaa och 7 till
  • Laddar…
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
thomasx, vad för dvärgbrytare o kabel föredrar du till denna?
Nu svarade du nog i fel tråd ;) men jag föredrar Hagers dvärgbrytare och vad gäller kabel föredrar jag RK. Jag föredrar dock inte värmepump, särskilt inte LVVP. Men tack för förtroendet :)
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
MrJay
W whak skrev:
Hoppades på el-löken när jag såg topic
Samma här.
 
  • Gilla
whak
  • Laddar…
kristofer12345
T thomasx skrev:
Nu svarade du nog i fel tråd ;) men jag föredrar Hagers dvärgbrytare och vad gäller kabel föredrar jag RK. Jag föredrar dock inte värmepump, särskilt inte LVVP. Men tack för förtroendet :)
Rk?
varför inte värmepumpen? något som ser dåligt ut?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.