Vi hade IKEAs handfat i vårt förra hus (2st) och deras blandare, Helt OK, varför vill du inte ha deras blandare ??? Om du jagar pris är de billiga och bra. IKEA byter/lagar eller ger ALLTID pengar tillbaka om något inte fungerar, spar bara kvitto och sen gör det inget om det gåt massor av år. Försök med det i en vanlig butik ;)
 
Köp INTE billiga kranar det är bara sk.. .Lägg pengarna på en svensk kran Fmm, MORA , VÅRGÅRDA.De håller i 10-20 år det är bara att byta packning (keramiskpackning)
 
Jag har satt FM Matssons blandare på IKEAs kommodtvättställ. Bytte även avloppsdelen.

Tycker även du ska ta en titt på sigro.se .
 
Jocke_A skrev:
Köp INTE billiga kranar det är bara sk.. .Lägg pengarna på en svensk kran Fmm, MORA , VÅRGÅRDA.De håller i 10-20 år det är bara att byta packning (keramiskpackning)
Precis.
Köp IKEAS billiga handfat och lägg resten av pengarna på en blandare...
Problemet med IKEA är att de aldrig har allt man ska ha i lager. Har hänt mig så många gånger med IKEA i Göteborg att det är en regel.
T.ex. tror jag aldrig att de har alla garderobstommetyper i lager samtidigt.




9000kr???? Jösses.
 
Det har gått bra för oss med IKEA handfat och annan blandare.
i förra huset hade vi den kombinationen i 6 år utan problem och även nu har vi skaffat ett IKEA handfat med FM Mattson blandare.

Mvh Kicki
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.