Var på IKEA i förra veckan och kikade på kök. Lidingö är favoriten hittills.
Men det var 3-4 st luckor som det stod "Utgår inom kort" på.
Nån som har nån hemlig intern källa (;)) som kan avslöja om de får in några nya fina luckor istället för dessa?
Dessutom gäller ju priserna bara fram till Juli, så kommer det möjligtvis några nyheter efter det kanske?


Tror ni att det kommer en ny "10 000kr kök - 1000kr annat"-kampanj framåt hösten?
 
Oxå nyfiken :)
 
Jag har också funderat kring detta, men jag har bestämt ;-) att det inte får komma något nytt snyggt, för nu har vi beställt vårt :)
 
Jag hoppas på något snyggt då vi inte kommer köpa något förrens i sommar/höst :).
 
Abstrakt högblank grå och svart, Nexus björk i nytt utförande (ljusare pigmant i lacket och björk i kanten istf bok).
 
veasel skrev:
Abstrakt högblank grå och svart, Nexus björk i nytt utförande (ljusare pigmant i lacket och björk i kanten istf bok).
Fakta eller gissning? (Jag läser det som att du är säker)
 
Fakta. Abstrakt grå finns redan för order.
 
När jag var där förra veckan sa de att det skulle komma en kopparfärgad, blank lucka. Låter sådär tycker jag.

Minns någon när kökskampanjen brukar vara?
 
T
Ignatius skrev:
När jag var där förra veckan sa de att det skulle komma en kopparfärgad, blank lucka. Låter sådär tycker jag.

Minns någon när kökskampanjen brukar vara?
Med tanke på att det precis har varit en kökskampanj så dröjer det nog till i höst innan nästa kommer!
 
AnneFi
vilka luckor skulle utgå inom kort?
 
Kampanjerna brukar vara strax innan sommaren. så de kan rensa ut lagren innan det nya kommer i aug.. Så har det mer eller mindre vart tillbaka i tiden om man inte minns fel
 
IKEA har ofta (alltid?) en kampanj i maj, då de samtidigt säljer ut de luckor som ska utgå. Vi köpte vårt kök (Askome) i maj och kom ner ca 8000 i pris tack vare 50% rabatt på luckorna och 10% rabatt (nå, inte helt sant, det var en rabattcheck på 3000 kr, men det lär gå åt så småningom.

Det finns fördelar med att vara obeslutsam ibland =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.