Hej, är det någon som har ett ikea kök (som inte har vita luckor) och mikroskåpet?
Skulle vilja se bilder på det. Verkar bli lite konstigt med eklucka upptill och den vita stommen som kommer att synas, (där mikron står). :confused:

Hoppas någon har bilder att lägga in......
 
Tanken är ju att man skall ha en inbyggnads-micro, har man inte det så kommer det se konstigt med alla hål mm som är inuti skåpet. Vi har det så just nu då jag först nu kommit på at IKEAs jäkla inbyggnadsmicro inte följer några standardmått. Just nu är jag för snål att köpa IKEA:s micro, så avvaktar ett tag innan jag bestämmer mig för att kapa luckan och köpa en "märkesmicro" eller köpa IKEA:s micro (som är 14 mm mindre hög).
 
Jag tycker att man funderat på det mesta men det här har jag missat helt. Precis som du säger kommer ju stommen + en massa hål att synas!!!
Jag valde detta skåp eftersom vi använder mikron så ytterst lite.........men jag tror jag börjar ångra mig nu. :surprised:
Alternativet kan ju vara att köpa en hel dörr och sätta dit kanske.... :rolleyes:....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.