Önskar köpa köksluckor från Ikeas gamla serie Tidaholm i ek. Letar framförallt efter 40x70cm luckor. Hör av er om ni har något!
Jag finns mitt i Skåne men kan åka en bit alternativt betala fraktkostnad.
 
Vet ej om det fortfarande är aktuellt för dig, men jag råkar ha över 2st Faktum Tidaholm i ek. De var till min bänkskåp under diskbänken 40x70cm. Har även 5 st till väggskåp, dock med måtten 40x92cm.
 
F fixarhare skrev:
Vet ej om det fortfarande är aktuellt för dig, men jag råkar ha över 2st Faktum Tidaholm i ek. De var till min bänkskåp under diskbänken 40x70cm. Har även 5 st till väggskåp, dock med måtten 40x92cm.
Hej! Det är faktiskt fortfarande aktuellt Var finns luckorna och vad vill du ha för de 2 70cm luckorna?
 
J jokamp skrev:
Hej! Det är faktiskt fortfarande aktuellt Var finns luckorna och vad vill du ha för de 2 70cm luckorna?
Luckorna finns i Göteborg och kan skickas till dig. Råkar du ha vägarna förbi så välkommen att hämta dem.
Notera att det har varit två handtag monterade på luckorna, därav finns det två mindre hål som du skulle behöva plugga/spackla.
Om det låter intressant så kan du höra av dig till mig i PM så kan jag ta dina adressuppgifter och skicka luckorna. Jag ska vara schysst och låta dig avgöra vad luckorna+frakten är värda för dig efter att du har mottagit dessa, så kan du swisha mig i efterhand.
 
Hej Fixarhare!
Jag provmålade en Tidaholm-lucka 40-92 och ångrade mig så jag letar med ljus och lykta efter en sådan. Har du en kvar så köper jag den gärna. Har min syrra i Göteborg, så hon kan hämta

Hälsar Björn
 
Hej Björn

Tyvärr så fick jag lämna luckorna till återvinningen.
Jag blev klar med köket, och de låg rätt länge ifall du skulle ha några.
Men eftersom det var tyst, så tänkte jag att du hade löst det på annat sätt.
Lycka till i jakten på nya!
 
F fixarhare skrev:
Hej Björn

Tyvärr så fick jag lämna luckorna till återvinningen.
Jag blev klar med köket, och de låg rätt länge ifall du skulle ha några.
Men eftersom det var tyst, så tänkte jag att du hade löst det på annat sätt.
Lycka till i jakten på nya!
OK, då vet jag. Tack för snabbt svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.