Finns det sådana?? Jag vill så gärna ha en sopborste i köket (så att jag lätt kan använda sockelsugen!), men tyvärr finns det verkligen inget bra ställe att ställa/hänga den på i vårt framtida kök... Jag ser framför mig en ihopfällbar eller med teleskoprör som kan gå in i ett skåp under bänken.

Hjälp!
:)
 
Ja, men det kanske går ändå. Sopborsten behöver ju inte stå rakt i skåpet, då man kan ställa den lite snett, kanske?

Detta är ett skåp med lucka som ska husera två gasolflaskor, så det finns inga hyllor e.d.

Tack för tipset!
:)
 
Ja, den var fin, men jag behöver ju något till golvet... :)
 
tigern skrev:
Jag trodde den lilla skulle passa perfekt, för du ska väl inte städa hela huset med den? mest bara sopa upp lite som man dräller på köksgolvet tänkte jag.
Men ok, en sån här då!

[länk]

:D

Den kan man ta isär så man får en liten handdammsugare, eller sätta ihop igen till en "hel".
vilken envis dammsugarsäljare ;D. Ibg har ju centraldammsugare och en fiffig lucka i sockeln :). Det saknas bara en liten sopverktyg att "mata" dammsugaren med ;).
gaia
 
Tack för ditt engagemang!   :)

Ja, du har alldeles rätt, jag ska inte städa hela huset, utan det är endast i köket. MEN jag kommer att ha centraldammugare med sockelsug i köket, därför behövs bara en enkel sopborste!

:)


Edit: Tack, Gaia, du hann visst före att förklara min situation... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.