Framsida av hus med sned stödmur, lutande gräsmatta och sliten asfalterad uppfart, insynsskyddande buskar på hörnet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sned stenmur längs med uppfart och gräsmatta vid ett bostadshus, med buskar på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sned stenmur längs med uppfart och gräsmatta vid ett bostadshus, med buskar på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vy av en husfasad med en sliten gräsmatta, sned muren och insynsskyddande buskar vid sidan som behöver renovering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Framsidan av ett hus med sned mur, lutande gräsmatta, sliten asfalt och insynsskyddande buskar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sned grå stenmur längs med gräsbeväxt framsida till gult hus, sliten gångväg med ojämnheter och en grön vattenslang på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sned stödmur och lutar gräsmatta framför hus med insynsskyddande buskar och sliten asfalterad uppfart
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mitt första inlägg här…

Våran framsida på huset skulle behöva åtgärdas.
Muren är sned, gräsmattan lutar som aldrig förr och asfalten på garageuppfarten börjar ge upp.
Men vi kommer inte fram till hur vi vill ha det, min fru vill ha en trappa i mitten vid ytterdörren, jag är tveksam, sen gillar vi att de är insynsskyddade buskar på hörnet, om vi gör nytt så lär dessa tas ner osv.
Så kom gärna med förslag och idéer på hur vi skulle kunna göra allt snyggt igen.
 
  • Gilla
Stensson11
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.