Idag får barnen vara två timmar extra på dagis, för jag ska hjälpa användare som av någon anledning har strul med inloggningen på nya forumet. Sedan måste jag leta upp trådar som ska vara klistrade och fixa länkar som inte fungerar längre, m m, m m.
Det är såå härligt att kunna jobba snabbt igen. Jag har redan rensat bort 5 877 medlemmar som inte varit aktiva i forumet på länge och som dessutom aldrig hade gjort några inlägg. Det tog två minuter. Per har lyckats fixa rätt färg på länkar och ska nu ge sig på hjälptexter som är felaktiga eller bara dåligt översatta i vBulletin.

Du kan läsa blogginlägget här: Idag njuter vi av nya forumet
 
G
Vilken skillnad i hastighet! Underbart!

Smidigt med "Nya inlägg" för oss som är allmänt nyfikna på vad andra säger. Söker man på inlägg man själv gjort, kommer svaret blixtsnabbt (dock bara de 500 senaste). Den senare funktionen borde läggas under "Snabblänkar" som "Inlägg från mig".

Grattis till uppgraderingen!
 
G
Vilket roligt forum! Hittade hit av en slump och väntar nu på att mitt medlemskap ska bli aktiverat. Extra spännande är det eftersom vi nu är på gång att köpa ett större hus - och sätta igång med nya renoveringsprojekt. Jag kommer nog att få stor nytta av forumet eftersom vi inte är världens händigaste...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.