I
Inför montering av solceller tänkte jag byta pannorna på ena halvan av taket (sadeltak ca 21* lutning) där solcellerna ska sitta.. Där fick en kupa så lite kapande blir det. Lyfta av och på pannor… tog in en offert av en snickare som gjort ett större jobb åt oss tidigare. För byte av pannor, på en sida, 139kkr efter ROT. Golvytan på huset är ca 98kvm.

frågade offert på en putsad mur, 30x2m, 390kkr

bara jag som tycker det låter dyrt?
 
  • Wow
Huddingebo
  • Laddar…
I IngaGrönaFingrar skrev:
Inför montering av solceller tänkte jag byta pannorna på ena halvan av taket (sadeltak ca 21* lutning) där solcellerna ska sitta.. Där fick en kupa så lite kapande blir det. Lyfta av och på pannor… tog in en offert av en snickare som gjort ett större jobb åt oss tidigare. För byte av pannor, på en sida, 139kkr efter ROT. Golvytan på huset är ca 98kvm.

frågade offert på en putsad mur, 30x2m, 390kkr

bara jag som tycker det låter dyrt?
Nej det låter högt.
Muren känns väl tilltagen även den utan att veta om det var några speciella önskemål som drar upp priset.
 
G
I IngaGrönaFingrar skrev:
Inför montering av solceller tänkte jag byta pannorna på ena halvan av taket (sadeltak ca 21* lutning) där solcellerna ska sitta.. Där fick en kupa så lite kapande blir det. Lyfta av och på pannor… tog in en offert av en snickare som gjort ett större jobb åt oss tidigare. För byte av pannor, på en sida, 139kkr efter ROT. Golvytan på huset är ca 98kvm.

frågade offert på en putsad mur, 30x2m, 390kkr

bara jag som tycker det låter dyrt?
Vänta till våren när verkligheten kommer i kapp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.