någon som varit där?
Är det värt ett besök?
Vilka hus visas??

???/L
 
Det är absolut värt ett besök. Det är jättebra att kunna springa in och ut i olika hus - man ser rätt fort vad man INTE vill ha, man kan göra sig en uppskattning om lagoma rumsstorlekar och man kan få ett intryck om husen känns smäckiga eller välbyggda.

Med lite tur ser man kanske vad man VILL ha också. :)
 
;)
Entrébiljetten gäller dessutom ett helt år, så man kan springa där gånger!

Det gäller bara att akta sig så man inte springer på pumpen (var den står får man avgöra själv)
;)

Helena med ......
Sverige Stugan
 
Jag tror den finns runt 50 meter in på vänster sida... ;)
 
;D

Ja, även om den var min pump, så står det ju tack och lov inte Helena på den utan....
tjaa... vad var det nu igen.. ?

Helena med .....
S...... S.....
 
Nja, själv är jag inte lika förtjust.

Husen är slitna, det är mest "sommarstugor" där men naturligtvis finns det även villor.

Servicen hos säljarna är under all kritik. Du får antingen vänta i evighet innan de bemödar sig med att prata med dig (om de ens gör det) eller så finns de inte ens på plats.

Förutom detta, så saknas det tex kataloger och annat informationsmaterial i stor utsträckning - det kanske du får om du har tid att träffa en säljare där...

Sedan, de flesta husen är nerslitna, de har inte bemödat sig med att bygga det på korrekt sätt (jag antar det, annars är det verkligen illa) I många av husen är de flesta rummen låsta...

Så jag tror inte Husexpo gör någon förlust när de låter entrebiljetten gälla i ett år (få kommer nog tillbaka)
Förresten - Varför ska man behöva betala entre överhuvudtaget?

Nej, min rekommendation är istället att besöka riktiga husvisningar ifrån de husföretag ni är intresserade av.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.